miercuri, 27 ianuarie 2010

Michael Flatley Lord of the dance

TUTUROR CELOR CARORA LE ESTE FRIG IARNA ASTA!

Un comentariu:

  1. Scumpa mea... pleci iar !! imi pare rau ca vremea ne-a fost "impotriva" - si social, si atmosferic - acasa sunt foarte ocupata, la serv. cu probleme de sfarsit de an si primarii... acasa, la masa de scris, cu tot felul agresivitati ... asta ne e viata !!
    Si tu ai fost cu familia... cat te inteleg!!
    Dar ma bucur pentru tine, din tot sufletul, ca ai aceasta posibilitate.
    Iti doresc drum bun, draga mea draga, sa fii multumita de ceea ce faci, sa ai un strop de bucurie si tu in munca ta!!! Si sanatate multa, de asta ai nevoie mai presus de toate!!
    Draga mea, DRUM BUN !! SA STII CA MA GANDESC LA TINE, TE PORT MEREU IN GANDURILE MELE, AVAND FOTOGRAFIA TA PE BIROU !!! BUNATATEA TA MA SUSTINE DE MULTE ORI, SI CHIAR DE MULTE ORI MA GANDESC , IN MOMENTE GRELE, CUM M-AI SUSTINE TU !! Este mare lucru ca existi in viata mea, de aceasta simtire a mea sa nu te indoiesti nicioadata!!
    INCA O DATA... DRUM BUN, CU SANATATE MULTA, INGERAS !! DUMNEZEU SA TE OCROTEASCA, ELENA !!
    CU MULT MULT DRAG SI BUCURIE, CRISTIANA

    RăspundețiȘtergere